ha meghallgatjátok egy műszaki akusztikus tanácsát:
- ugyanolyan teljesítmény mellett a nagyobb membránú hangszóró nagyobbat
szól
- amúgy egy 2X20 Wattos hangszórópár elég kéne, hogy legyen egy
osztályteremre, ha nem túl picik a membránok.
- Genius HF sorozata ár-érték arányban nagyon jó tényleg, 10e-20e Ft körül
vannak, teljesen elég, hacsak nem akarnak minden osztályteremben
tinidiszkóhangerőre képességet kiépíteni :) De vannak más 2.0-s aktív
hangfalak ebben az árkategóriában, amik hasonlóan jól szólnak, csak azokat
pont nem próbáltam.
Máté