Másik gépről thunderbird válasz gomb miatt most újra, de a listára küldve, nem kell semmi segédprogram. XP óta így működik, de NT/win2000 alatt is volt megoldás:

Talán a mandatory profile lehet megoldás, win10-en még nem próbáltam. Beállítod a fiókot, és utána másik userrel belépsz és átnevezed annak a fióknak az ntuser.dat-ot ntuser.man-ra.
https://technet.microsoft.com/en-us/library/gg241183(v=ws.10).aspx

GyL