Ez a fehér doboz (connectbox -vagy mi a neve) amit a TV-ben mutogatnak, ez már nem kedvez a buherálós felhasználóknak. A tendencia az hogy a TV-t is IP-n akarják nyomatni, és egyre jobban hasonlít a T-Com home gateway-hoz (vagy ONT terminal) szerintem.

Nem tudom, hogy ezt osztják most Magyarországon, de a Svájcinál van modem mode (a 26. oldalon tartalomjegyzék szerint)
https://www.upc.ch/dam/www-upc-cablecom-ch/business/pdf/Support1/b2b-ConnectBox_Manual_EN.PDF

Lehet hogy a magyar firmware esetén eltüntetik a linket ahol be lehet állítani. Erre már volt példa.

Nekem UBEE van otthon. Ez nem akarta hogy bridge módba kapcsoljam. Viszont megtettem, de a wi-free így is megy rajta, és a saját eszközeim is rácsatlakoznak.