Sziasztok!

Fel kellene vennem 120 új felhasználót és természetesen kötegelt üzemmódba volna jó és NEM MEGY.

Csináltam egy ps1 futtatható fájlt aminek tartalma:
Import-CSV "./users.csv" | new-ADUser

users.csv tartalma:

givenName;surName;Name;employeeNumber;Department;sAMAccountName;userPrincipalName;DisplayName;Description;EmailAddress
peter;laszlo;peter laszlo;1234;sys;peterl;peterl@mig.local;peter laszlo;bulk;s...@ss.hu

A hibaüzenet pedig mellékelve lesz a levélhez:

Az alábbi scipt esetén is ugyanez a hiba.

Az alábbi script egy új telepítésű próba win2012r2 még működött, azon lett tesztelve, hogy ne az éles rendszeren kelljen.

Az éles rendszer egy 2003-ról migrált 2012r2 2008-as sémával.

Szerintetek mi lehet a baj? ( f*s a windows ezt tudom én is utálom :()