Szia!
Saját tapasztalat:
Nekünk eddig nem volt (felvitt) órarendünk, a tanárok az üres helyekre
"felvitel tantárgyfelosztásból" módszerrel vitték fel az órákat.
ASC->XML export, majd az E-Kréta felületen XML->Excel konverzió.

Ezután töröltem az összes blokkosított órát, kb. 80-at.
(A rendészet ágazat elég szerencsétlen, sok tárgy van, amit csak több tanár
tud tanítani, ezért nem csak órarend készül, hanem naptár is: ki mikor mit
tanít adott blokkban. Ezeket majd kézzel kell / lehet felvinni.)

Az ASC angolul exportált, amiatt volt egy csomó csere: napok nevei, tildés
ő rendesre, stb.

Az E-krétából exportáltam Excelbe a tanárokat, tantárgyakat, osztály és
csoportneveket.

Hol.Van függvénnyel (pontos egyezéssel) megnéztem, hogy az órarendben
található nevek egyeznek-e az E-Kréta neveivel.
Ha nem, javítottam.
Így is belefutottam egy hibába: Természetismeret (kémia, fizika)
résztantárgy egy másik osztályban Természetismeret (fizika, kémia)-ként is
szerepelt, de pont keresztbe, mint az ASC-ben. Továbbá a gyakorlatok az
E-Kréta tantárgyfelosztásában mind a "külső gyakorlati képzőhely" nevű
fiktív tanárnál voltak, de ASC-ben osztályonként külön fiktív gyak. oktató
kellett.

Az importálás közben belefutottam abba a hibába (amit először nem vettem
észre, a Centrumból szóltak vissza, hogy gyanúsak az adatok), hogy az A/B
hetet nem veszi figyelembe, akikor az órarend importálása közben kiegészíti
a tantárgyfelosztást a hiányzó elemekkel. A hét 1 óra, B hét 2 óra
Természetismeret (fizika, kémia) az szerinte heti 3 óra :) Gyakorlatoknál
ugyancsak nem felezte az óraszámot, tehát pl. A hét 30 óra, az nála nem
heti 15, hanem heti 30. Ezeket kézzel át kellett írnom.

(volt még pár hiba, aminek nem értem a logikáját, azokat nem említem)

Más: vicces hiba: közben észrevettem, hogy egy kollégánál a feladatellátási
hely "Kongói Demokratikus Köztársaság". Elkezdtem nyomozni, hogy ki volt
vicces kedvében, aztán kiderült, hogy mindenkinél valamilyen ország van, ha
nem a szerkesztés funkción nézzük, hanem a read-only nagyító ikonon
keresztül. A hiba most is fennáll, ti hová migráltatok? Én Kongóba (csak
így simán, semmi "demokratikus" :)

Üdv!: Szilárd