Szia!

2017. 09. 19. 10:54 keltezéssel, Veres Sándor írta:
Windows 7 esetén az Universal Printer Drivert telepítettem sikeresen anno, ezen leírás alapján:
http://www.rendszergazda.it/2012/06/hp-laserjet-1010-1012-1015/
azonban néha hülyeségeket nyomtatott, ilyenkor a nyomtató ki-be kapcsolása általában megoldotta a problémát.
Ezt próbáltam én is. Annyi különbséggel, hogy nekem bedobja a nyomtatási sorba a tesztoldalt, de onnantól halott.

Azóta váltottunk Win 10-re, Win10-en ezt a leírást használtam:
http://pctamogatas.blogspot.hu/2015/02/hp-laserjet-1010-1012-1015-nyomtato.html
Ezzel elvileg nem volt probléma.

Valószínűleg megyünk W10-re, ha már nekiállok telepíteni. Sok cucc nincs a gépen szerencsére.

--
Best regards,
Zsolt Meszaros