Mindent az eszközkezelőben. Start gombra jobb egér - eszközkezelő.

Ismeretlen eszközökre ráereszteni egy automata frissítést, windows update-n szinte mindent megtalál, ha feltoltad az asus drivereket akkor lehet hogy helyből is.

Ránéztem a letöltésekre, lan-ból egyféle van, de wifiből van realtek és atheros driver is. Nyilván azt kell letöltened és felrakni amilyen adapter van a gépedben.

Eszközkezelőben rámész az eszközre, tulajdonságok alatt a részletek fülön a hardverazonosítók lehetőséget kell kigörgetni. Itt van olyan, hogy PCI\VEN_**** vagy USB\VEN_****, és a **** a gyártó kódja. A realtek 10EC, az atheros wifik 168C alatt futnak (a 1969 is atheros, bár azok inkább más hardverek, de ki tudja).

Illetve kell még a wifi szekció alól az ASUS Wireless Radio Control szoftver is, akkor tudod kapcsolgatni. A termékfotóról azt látom, hogy az F2 gombon van repcsi ikon, azzal kell kapcsolgatni (F2 vagy Fn+F2, attól függ mit állítottál a biosban).

GyL