On Sat, 23 Sep 2017 20:04:04 +0200, Dorozsmai Károly wrote

> Tényleg, ennyire konkrét választ support kérdésre még nem
> nagyon kaptam :):):):)

Ott négyszemközt vagytok. Ez egy nyilvános fórum, itt már gáz lenne, ha 1, 10,
100 ember ugorna nekik.

Nem vagyok érintett, de lehetne világosabb is:
---
... A KRÉTA sebessége az utóbbi napokban a szakképző intézményekben valóban
lassult, amelynek egy jól látható infrastrukturális problémája van.  ...
---

Mi jelent az az infrastrukturális probléma ebben a vonatkozásban?

Üdv: Fodor Zsolt