Szia!

Nekem is van hasonlóm (im) és volt már ilyen problémám is. Nálam az volt a gond, hogy egyszer az egyik eszközt ( wd 1tb usb) lerántottam szabálytalanul a gépről mert siettem és nem gondolkodtam. :)
Megsérült a hdd/adat és ugyanezen hibajelenséggel találtam szemben magam.
Nekem volt és ( van is) minden ilyen lemezről "backup-header". Ez a mentés dolog teljesen egyedi minden lemez esetében. Nálam a megoldást ezen mentés visszatöltése jelentette és életre kelt a hdd.

Ha nincs mentésed és ESÉLYTELENNEK látom a dolgot!!
A truecrypt program messze a legbiztonságosabb titkosító programok egyike volt, ami szteganográfiai eljárást is tartalmaz. ( rejtett titkosított partíció a fő területen belül - két jelszó stb... ) Még ma is tartja magát a program, noha már nem fejlesztik de az eddigi auditok során megállta a helyét. >>> Feltörése nehézkes/ inkább kizárt dolog :)

Nézd meg másik gépen a kérdéses lemezt és próbáld meg olyan gépen is, amin csak a portable-os verziót futtatod, hátha az segítene.

>Tud-e valaki segíteni, esetleg megbízható céget ajánlani, nem Kür.... áron?
Szerintem a kürt sem vállalná/ nem tudja megoldani ??

Üdv!

2017. 09. 25. 10:34 keltezéssel, Bakos Gabor írta:

Sziasztok!

Adott néhány merevlemez truecrypt-el jelszóval titkosítva, saját adatok.

Ugyanazok a jelszavak, ezeket fixen tudom, biztos, egy kivételével működnek is.

Az egy kivétel ezt írja ki:

  Incorrect Password Or Not A True Crypt Volume

Mint írtam a jelszó biztos jó, tehát marad a "....not volume". A neten keresgélve másik gépben próbálva..., másik dokkolóval..., másik kábel, ... stb. ezeket próbáltam sikertelenül.

Írják azt is, hogy "opciok / use backup header", de nem jó az sem. Vszeg azért, mert csak most a hiba kapcsán olvastam arról, hogy ezt külön el kéne menteni előzetesen.

Írnak programozói szinten, mit kéne tenni a lemez xxx szektor adatával, de ezt nem tudom bevállalni.

Tud-e valaki segíteni, esetleg megbízható céget ajánlani, nem Kür.... áron?

A lemez szerintem jó, jelszó megvan, csak hókusz pókusz kellene.

Köszönöm!

bg