A bemenet szintén kérdéses, mert nálunk a 3 epson projektor VGA 10 m-es
kábell, rajta HDMI konverter ugyanezt produkálta, villogot eltünt a kép,
van amikor nem is érzékelt jelet, ha tápon volt a laptop a not supported
üzenet jelent meg, az 5m vGA hosszabító +2 m VGA kábellel működik, a BENQ
projektoroknál 10 m kábelen hiba nélkül viszi át a jelet átalakítóval.