Szia!

Én most vettem egy NCT-3 típusút. Kb 2 napja használom, de tetszik.
https://www.aqua.hu/gembird-digitalis-kabel-tesztelo-nct-3-361210.html
De ha most vennék, akkor inkább egy NF-868W-t vennék. És erre a feladatra ilyen kellene inkább. Vagy egy kisebbik verziója.
http://www.noyafa.com/show/27.html

Üdv:
Attila

Üdv a Listának!

Az iskola álmennyezetében futó 10-20 szál 40-50 méteres, több emeleten
átmenő UTP kábel közül érdekelne egy bizonyos, amit már nem használunk X
feladatra, de használnánk Y feladatra.

Tudtok-e javasolni olyan (nem drága, de jól használható) eszközt, amivel
kiválasztható, melyik ez a szál, és ha már eszköz, tudna tesztelni is a
belső hálón 10/100/1000 Mb/s ethernetet.

(Sajnos nem vagyok ismerős kábelezés/kábeltesztelés témában...)

Előre is köszönettel

--
Kovács Attila
sysadmin