Sziasztok!

A HP-nál már én is találkoztam a dupla kattintásos letiltással, de az USB-s
egér azt hiszem ott a kattintás után is működik. Ennél az eszközkezelőben a
touchpad-nál jelzi, hogy nincs valami rendben az illesztőprogrammal, de az
egérrel szerintem akkor is működnie kellene. Próbáltam eltávolítani az
illesztőprogramot, de újraindítás után ugyanúgy hibás illesztőprogramot
jelzett. Az internetről letöltött illesztőt pedig nem engedi telepíteni,
mert ami fent van az frissebb. Csökkentett módban felraktam rá a letöltött
illesztőprogramot (igaz csak Win8-hoz való van a gyártó honlapján), de
újraindítás után ugyanaz a hiba jelentkezik. A speciális indítási
lehetőségek menüben viszont működik mind a kettő, az egér és a touchpad is.
Az a legérthetetlenebb számomra, hogy ha a touchpad nem működőképes, az
egérrel miért nem működik?
Valószínű marad a teljes újratelepítés, s majd akkor meglátom működik-e.

Üdv.: Feri