2017.10.11. 8:26 keltezéssel, Bakti Csaba írta:

Sziasztok!

Akarunk venni egy laptopot, amiket kinéztem W10-zel már nem férnek bele a keretbe, ezért írtam a tisztaszoftvernek és elküldtem ezt a linket:

http://sov24.hu/operacios-rendszerek/8-windows-7-professional-64bitkey-olcson-operacios-rendszerek.html

azzal a kérdéssel, hogy ez lehet-e frissítési alap. Egy hétig nem válaszoltak felhívtam őket, telefonon azt mondták igen, kértem írásban is, azt mondát nem tudnak ilyet adni, mondtam, hogy megfelelő, ha az e-mailre válaszolnak.

Ezt a választ kaptam: "

Tisztelt Ügyfelünk!

Nem találtuk rendszerünkben levelét, de telefonos egyeztetés alapján biztosítjuk, hogy bármilyen megvásárolt alapszoftver megfelel a Tisztaszoftver programcsomagban szereplő frissítési alapjaként.

*Üdvözlettel:*

*Tisztaszoftver Ügyfélszolgálat*

**

Postacím: 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52.

Tel: 06/1-358-6363

E-mail: msi...@tisztaszoftver.hu <mailto:msi...@tisztaszoftver.hu>

Web:www.tisztaszoftver.hu" <http://www.tisztaszoftver.hu/>

Ez nekünk úgy gondolom elég a vásárláshoz.

Vélemény?

Nettó mellébeszélés, papíron nem mondják, hogy az konkrétan jó, telefonban azért merik mert nincs nyoma és úgy vannak vele, hogy úgyse jön az iskolákba a BSA. Egyébként amilyen szürkezóna magyarországon ez a használt szoftveres téma szerintem simán pénzkidobás ha megveszitek, ilyen alapon az egyik saját régi gépetekről is vadászhatnál egy wn98-as matricát is....

--
Alaksza Balázs