Mikorjött hozzánk a sulinetes beszerelő ember, akkor mondta hogy ő csak simán kivette a ventiket, és rakott bordát a nagy chipre. Én is megcsináltam, találtam is olyan bordát ami pont jó, és a rögzítők is passzolnak a switch alaplapon a lukakhoz. Vagy régi alaplapon, vagy rossz agp-s vga-n volt. Már vagy 7-8 éve megy gond nélkül, és csend van a hátam mögött.

https://yadi.sk/i/ZDVv6LPA3NfZqA