Valószínű jó lesz az a 66. Ez az üzenet teljesen szokásos egy win hálózaton, nem hibajelzés, csak logolja a naplóba. Választást kezdeményeztek, és ha jól van beállítva akkor a szervered fog nyerni, ez így működik. Gondok vannak a hálózaton amúgy? Ha nem vette el az a gép a samba-tól a főtallózó jogot akkor nincs baj, nem kell különösebben foglalkozni vele. Ha esetleg elvette, az a naplóban úgyis látszana, akkor lehet esetleg az os levelt lejjebb venni, de nem szokott rá szükség lenni.

A domaines hálózaton 11-15 percenként van választás, ez a szokásos működés, hogy mindig legyen egy master browser, és mindig rendelkezésre álljon a tartományi gépek listája. Ha ez nem lenne, akkor ha kiesik a master browser géped, akkor megállna a hálózat, így meg a következő legerősebb átveszi a szerepkört.

https://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/NetworkBrowsing.html