Jó a példa, csak nem igazán ilyen a helyzet. Ki lehetne szolgálni a felhasználókat, ha bírná a hardver, de nálunk is azért kell korlátozni mert nem bírná (próbáltuk). Én lennék a legboldogabb, ha csak kiszolgálni kéne, de szerintem a legtöbben itt nem azért korlátozzuk az elérést, mert hogy nehogy már jól érezzék magukat a felhasználók.

Tehát az az autópálya összesen 1 sávos, kilométerenként 1 kiállóval hogy a szembejövők el tudják engedni egymást. Nem kimondottan kiszolgálásra való autópálya.

A médiában már voltak hírek az iskolai wifik kiépítéséről, de nem tudom hogy olyan lesz-e amivel tényleg lehet kiszolgálni az igényeket (nálunk közel 1000 fő), vagy csak olyan magyaros, ami annyit ér hogy ki lehet tenni óriásplakátra hogy ilyen is van.

GyL

2017.10.20. 13:11 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
On 2017-10-20 09:54, Horváth Péter wrote:

Ezt az iskolában is megvalósítottam kísérlet képpen. A lustaság
győzött, és csak azok csatlakoznak akiknek tényleg szüksége van rá.

Szerintem ez szomoru. Tipikus peldaja annak, hogyan tegyuk hasznalhatatlanul kenyelmetlenne a felhasznaloknak a halozat-hozzaferest.

A halozatnak nem korlatok koze kene szoritania az embereket, hanem kiszolgalni oket.

Kabe mintha epitenek egy autopalyat ket olyan pont koze, ahol az embereknek allati nagy szukseguk lenne ra, majd utana kitablazom max 50-re es kirakok trafikat amik buntetnek 51 km/h -tol.

Megepitettem, nesztek, igaz, olyan kenyelmetlenne tettem a hasznalatat ahogy csak birtam, nehogy jo is legyen barkinek.