Mivel ez drivereket is tartalmaz hatással lehet a teljesítményre.

Teljesítménymérő programokat futtatva a virtuális gépen, nem lehet nagyságrendi eltérés,
egy hasonló fizikai géphez képest.

Pl nekem egy virtuális windows 7 alatt 80-90 MB/sec sebességet mér a HDTune, ha csak ez az 1 virtuális gép fut.
Nincs RAID csak SASTA3-as HDD a hypervisor alatt.