Köszönöm szépen a válaszokat!

A probléma az volt, hogy néhány héttel előbb kértem az e-mail címem
módosítását, mert a hotmail-es címemmel gondok voltak/vannak.
Akkor azt írták, lépjek be az intézményi azonosítómmal, töröljem a
rendszergazdát és adjak új megbízást az email címemre.
Akkor ezt nem tettem meg, mert nem volt éppen égető, de úgy látszik azóta
valaki megcsinálta.
Nem baj, hálás vagyok neki így is, csak most kicsit meglepődtem.

Probléma megoldva :)

Üdv,
Venczel József