Hello!

>A proci hunyt el. i3-4150.
>Felhívtam a tankert, hogy cseréljük garanciába.
>Megdöbbentem mikor azt mondták,hogy 1év gari volt a gépekre.
??????????
Minimum 2 ev jotallas, amig a gyartonak kell bizonyitania, hogy szakszerutlen hasznalat miatt, s nem gyartoi hiba miatt romlott el.

>A kihullott i3-4150 helyére így vettünk egy i3-4170-est, amire 3év gyártói garit kaptunk!!!
Kar volt.

>(dühöngés on: a beadott 4-es mellékletet elutasították, így egyéb forrásból kellett megoldani. /off )
Kar volt...
TIOP-os palyazat, melyben az 5 eves fenntartasi idoszak alatt koteles a fenntarto a kapott eszkozoket mukodokepes allapotban tartani, s az esetleg meghibasodasokat javitani.
Ezt sokfelekeppen megteheti:
1. a palyazat  kiirasakor eleve 5 eves garanciat kerhetett volna.
2. ha nincs 1, akkor a megfelelo magyarorszagi jogszabalyokat ismerve a javitast elvegezteti. 3. ha 2-t se tudja, akarja, akkor viszont koteles sajat forrasbol a mukodoskepesseget fenntartani.

--
Tisztelettel:
Molnar Peter