Ez friss telepítés, nem én csináltam. De fura volt a fazon elmondás alapján.
Egész nap ott ült egy órás meló miatt.

Ugyanilyen gépem van a suliban, ott én nem hackeltem smb protocollt.

Lekérdezve a gépem ezt látom:

C:\Users\Admin>sc.exe query lanmanworkstation

SERVICE_NAME: lanmanworkstation

        TYPE               : 30  WIN32

        STATE              : 4  RUNNING

                                (STOPPABLE, PAUSABLE, IGNORES_SHUTDOWN)

        WIN32_EXIT_CODE    : 0  (0x0)

        SERVICE_EXIT_CODE  : 0  (0x0)

        CHECKPOINT         : 0x0

        WAIT_HINT          : 0x0

A type 30 volnta hogy 3.0 van a gépemen? Gond nélkül fogadja a scant.