Lehet hogy nem fogalmaztam egyértelműen. A publikus név belső hálóról belső ip-re van most is feloldva, azzal nincs gond.

Én arra szerettem volna választ kapni, hogy a

https://sulixerver

jellegű címnél, amit szintén a szerver belső ip címére old fel, hogy lehet elkerülni hogy kivételként kelljen berakni.

Tanúsítvány vagy GPO vagy bármi hasonló megoldás érdekel ami megoldást jelenthetne, mert nem annyira szeretek egyesekhez ide-oda-fel-le rohangálni, hogy a "nem működik a portál" hibát a tanúsítvány figyelmeztetésnél tovább lépéssel oldjam meg (természetesen telefonban nem tudja elmondani azt sem amit lát a képernyőn).