Szerintem hálózati nyomtatóknál praktikus beállítani a klienseknél hogy "nyomtatás megkezdése az utolsó oldal várólistára állítása után", ugyanis az R=1 userek a 100 oldalas PDF -et is az internetről nyitják meg, és kezdik nyomtatni. Amúgy érdekes memóriája lehet ennek a gépnek hogy one full minute áramkimaradás kell ahhoz hogy elfelejtse a nyomtatási feladatokat.