Hello!
 >Kms-ről volt szó, nem mak kulcsról.
 >Írtam, hogy win7, azon belül prof. verzió és kulccsal aktiváltam.
Ne haragudj de ez ellentmondas:
ha kulcs volt, akkor az csak mak kulcs lehetett.
A kms aktivalashoz nem kell kulcs.

Ez így nem igaz. A kms-es aktiváláshoz is kell kulcs - ez közzé van téve az MS oldalain, win verziónként egy. Az egy másik kérdés, hogy a sulinetes telepítőkészletbe integrálták ezt a kulcsot. Ha nem sulinetes telepítőkészleted van, akkor ezt a kulcsot is meg kell adni, ha kms-en keresztül akarsz aktiválni. De ha épp arról van szó, akár MAK kulcsot is lehet integrálni a telepítőbe - ilyen volt pl a KIR-ből letölthető win8 telepítő.

És hogy az eredeti szálhoz is hozzászóljak: az slmgr /dlv parancs kimenetéből kiderül, hogy hogyan milyen csatornán keresztül lett aktiválva a windows. Sok egyéb más infó kíséretében.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu