Köszönöm, ez is jó ötlet. A MAK kulcs használatának elkerülése miatt
gondoltam betenni a "Mindig válaszd a KMS szerveren keresztüli
aktiválást!!!" felszólítást az aktiválási eljárások elejére és szándékosan
nem úgy fogalmaztam, hogy "Ha csak teheted...".
Ha végigolvassa valaki, akkor úgyis rájön, hogy mi a helyzet. Szerintem.
Ha nem tartjátok jó ötletnek, csak szóljatok és törlöm!