Nem tudom te milyen iskolában jártál mostanában, nálunk az első nap végére egy se lenne meg a tabletben. Ha nem viszi haza akkor legalább szétdobálja vagy széttapossa. én nem mernék semmi ilyent javasolni, a gépeinket-monitorainkat is legszívesebben valami erős hozzáférhetetlen tokban tartanám, úgy, hogy egy minimális nyíláson keresztül épp az ujja végével elérhessék a bekapcsoló gombot...