> A KMS aktiváló szervert szerintem a KIFÜ/NIIF üzemelteti, de MAK kulcsokat
> biztosan nem lehet majd igényelni egy ideig.

Szerintem aki érintett most, kérdezze meg őket. Én úgy értelmeztem nem a
hatályos szerződéseiket mondták fel, hanem nem lehet értékesíteni új
termékeket. A TSZ ügyfélszolgálati tevékenység is szerintem külön
szerződésben van mint az ő kereskedelmi tevékenységük. Szóval érdemesebb
kérdezni, mint tanakodni, mert egyáltalán nem biztos, hogy pontos
információk kerülnek ki. Engem most nem érint, nekem szépen aktiválnak a
gépek KMS-en.

Zsolt