2018.01.10. 8:22 keltezéssel, Horváth Péter írta:
Lehet ez az, de nem biztos.
Letöltöttem az MS -től Office eltávolító eszközt, "o15-ctrremove.diagcab" néven ami megoldotta a problémát,
legyalulta az összes office származékot, némi problémázás után.
Még manuálisan letöröltem a program files -ből, és ccleaner-es registry takarítást is csináltam.
Ezután telepítve a 2016 proplust már jó lett.

Ha már említetted a ccleanert. Ajánlani tudom a Wise programjait. A ccleaner után volt már, hogy még talált kb 100 javítandó registry bejegyzést. Egy része a programjainak portable. A wise care 365-öt kerülöm, mert minden komponense külön is elérhető és free.

https://www.wisecleaner.com/download.html

--
Üdvözlettel: Kelemen Mihály