Ha a kamera rendszer rögzítőjébe akar a user belépni, akkor ehhez
azonosítás (név/jelszó) kell. Ha a neten keresztül akar belépni  akkor
lehet még egy azonosítást "betenni" a hálózatunk biztonsága érdekében? Vagy
legalább a netes belépést a rendszerünkbe lehetne loggolni? Mint írtam
jelenleg a UPC modemba van dugva én ott nem látok ilyen beállítási
lehetőséget.
J.