Elég érdekes a probléma :)
Próbálj egy másik, ha van újratelepített stb gépet beléptetni és nézd meg azzal. (megnézném w7 és w10 legfrissebb-el ent/pro is) Írtad, hogy w10 és hogy kikapcsoltad a tűzfalat,defendert stb de biztosan ki van kapcsolva?( win10 sokszor magától is visszalöki, kivéve ha local vagy tartományi gpo-val tiltod le)

Enterprise-ra visszakanyarodva, annál nekem is voltak megosztásbeli problémáim, így áttértem a pro-ra minden win kliens esetében. (w10-x64 pro és w7-x86 van nálunk vegyesen 2012r2 szerverrel) A pro windows is aktiválható másik kms kulcsal a sulinet rendszerén keresztül.

>Naplónak ehhez mi köze? nálunk AROMO van
Ezt sajnos nem ismerem

>jó a kérdés, pingelni tudom a gépeket és internet is van.
Ez az egy biztosan ok. eszerint :)

Üdv!