Win10-es lumia telón is találkoztam ilyennel, szintén a gépházban ki lehetett kapcsolni. A magyarázó szöveg szerint ez egy biztonsági feature (!), és még mintha az is rémlene, hogy amikor ki akartam kapcsolni, még akkor is kidobott egy ablakot hogy "biztos hogy kockázatnak akarom kitenni a készüléket?".

De állítólag almás telefonok is csinálják, nem csak driodos és wines.

Amúgy van ennek valami _valós_ értelme? Vagy inkább csak marketing fogás hogy mennyi biztonsági dolgot tud a rendszerem?