Szia! Én a napokan tettem fel win10 x64 op. rendszerre. Java 8 91-es verzió
a 32 bitesből. 64 bites javat fel sem raktam.
Letöltöttem az allamkincstartól (kira rendszergazdai belepes után érhető
el) a kira konfiguráló csomagot. (bat és reg fájl) A bat futtatása után
működött, nemállítottam semmit. (edge browser)

2018. jan. 19. du. 4:33 ezt írta ("Zoltán Kurucz" <zoltan.kur...@gmail.com