Nekem eddig csak a "garantált bérminimumra való kiegészítés" növekedett, a "fizetési osztályhoz fokozathoz tartozó illetmény összege" ismét változatlan.

Igazából azt nem értem, miért nem húzták még meg, hogy a szégyenletes bértáblákon alakítottak volna. A miénket simán lehetne szinte a duplájára emelni a portással és a takarítónővel együtt, egy fillérrel se kapnánk többet, amennyivel ezt emelnék, annyival lenne kevesebb a kiegészítés. De mehetne a tévében-rádióban hogy megduplázták a fizetésünket...