STP VTP és DTP csak említve van, nem lettek ezek konfigurálva.

Hibakeresés szintén nincs és nagyon kezdő szinten van tárgyalva a téma.

Amolyan ízelítőnek szánták ezt.

2018. 02. 06. 14:43 keltezéssel, József Venczel írta:
Köszönöm!

Az alapkonfiguráció mit jelöl? Csak a portok beállításai, vagy van benne szó pl. a spanning tree-ről is, esetleg monitorozás... stb.?