Nekem pont az a bajom, hogy nem teszi a dolgát. Bár az is igaz, hogy ez
inkább a blacklist-en múlik, amit használsz és nem a squidguard-on. 2-3
adatbázisforrást is kipróbáltam, de magyar oldalakat pl. alig szűr.
Ha megnézed a rövid funkciólistáját:

   - URL filtering
   - Advertisements blocking
   - HTTPS proxy tunnel protection
   - Blocking adult images produced by search engines
   - Controlling HTTPS usage

akkor a squidguard kb. az első pontig jut. Iskolában szerintem kifejezetten
hasznos lehet a felnőtt tartalmak szűrése a keresőmotorokban. Az igaz, hogy
ha bejön egy blacklist-es találat, a gyerek már hiába kattint rá, de bejön,
mégha kicsiben is. Az urlfilterdb esetében meg már be sem jön.
Azt írja, akár sima txt fájlból is lehet frissíteni az adatbázisát, csak az
online adatbázis fizetős, de két hónapig az is kipróbálható.

Lehet, hogy igazad van iskolába jó a squidguard is, de miért ne használjak
egy jobbat, ha van?

2018. február 20. 9:23 Fehér Sándor írta, <