Win10 lehet alatta ezek szerint. Már annyiszor volt szó itt róla, vezérlőpultban a dátum beállításoknál ki kell szedni a szóközt és jó lesz.

A group policy megoldásra én is kíváncsi lennék, most készítettem pár napja új telepítő image-t, de ezt a beállítást kifelejtettem. Jó lenne ha nem kellene újat csinálni, bár nyilván nem úszom meg.

Bár most jut eszembe, sysprep előtt még csináltam egy clonezilla mentést, nem vagyok akkora bajban, csak az is idő mire visszatöltöm és újra mentem.