-- Eredeti üzenet --
Feladó: Bíró László<bitkara...@freemail.hu>Címzett:
techinfo@lista.sulinet.huElküldve: 2018. február 21. 18:49Tárgy : [Techinfo]
asus laptop bejelentkezési gond

Sziasztok!

A következő problémával kerestek meg ma, egy teljesen új tegnapi vétel ASUS
Gaming Notebook PC STRIX géppel kapcsolatban. Elvileg bekapcsolta elindult az
előre telepített windows10 home, ahol kérte a helyi fiókhoz a jelszót, ahova
beírta : "falvedö" jelszót. Elmondás alapján működött a gép, majd a következő
indulásnál már hibás jelszót jelzett, a probléma, hogy nem is tudom jól beírni
a jelszót, mert csak angol billentyűzet van, s sehogy nem tudom előcsalni az
"ö" betűt vagy két órát ültem előtte, de sehogy sem ment. Megváltoztatni,
beállítani nem tudom a billentyűzet kiosztást, mert nincs rá lehetőség.

Már próbáltam a jelszót átírni paracssorból
"https://itfroccs.hu/microsoft-windows-10-elfelejtett-jelszo-semmi-gond"; cikk
alapján, de ez sem ment, mert valamilyen bootmanagger van rajta, s nincs a d:
-n a windows.

Tudna-e valaki segíteni, hogy lehetne megoldani az ö betűt, vagy az új jelszót?

Gyors segítségeteket, előre is nagyon köszönöm!

Bíró László

ui: sajnos én már csak a bejelentkezést látom, az is elég furcsa számomra,
működő rendszert nem láttam.

Illemtan: http://www.szag .hu/illemtan.html