Sziasztok!

Idézem:

Tisztelt Intézményvezető Asszony! Tisztelt Intézményvezető Úr!

Kérem, hogy az alábbi információt szíveskedjen eljuttatni minden érintett
Kolléga részére.

„Szeretnénk felhívni figyelmét arra, hogy *valamennyi eszközre egységesen,
a projekt előírásainak megfelelő informatikai rendszerkörnyezet került
telepítésre *(ide tartozik többek között az operációs rendszer – Windows 10
−, valamint a számítógépen található különböző segédprogramok stb).

Ezen rendszerkörnyezet *megváltoztatása *vagy *törlése* (pl. operációs
rendszer módosítása, az előre telepített programok törlése/cseréje) *semmilyen
körülmények között nem megengedett*, így kérjük, hogy tartózkodjanak a fent
említett cselekményektől!

A távoli segítségnyújtás, valamint a Windows operációs rendszer
aktiválásának elengedhetetlen feltétele az *AZURE AD Join és az Intune *nevű
program jelenléte a számítógépen.”

*Az Intune-hoz és Azure-hoz való csatlakozást* *csak e**gyszer kell
elvégezni az eszközön*, így ezt érdemes az első belépés alkalmával, a
megszemélyesítést követően véghezvinni. Ezt* legkésőbb 2018. március 31-ig
tegyék meg.*

Az Azure AD JOIN / INTUNE csatlakozás menetéről szóló tájékoztató a csatolt
„04_Notebook üzembehelyezési útmutató_2_felhasználónévvel nem rendelkező
pedagógusok részére_2018_03_01.pdf” dokumentum 17-20. oldalain van leírva.

Akinek segítségre van szüksége a fentiek elvégzésében, kérjük, keresse meg
az intézményi informatikust vagy rendszergazdát.

2018. március 4. 10:12 Verpeléti Ferenc írta, <