Az office 2007-ből még csak 32 bites verzióü létezett, az office 2010 volt az első amit 64 bitesben is kiadtak. A 32 bites meg letölthető a microsoft oldaláról, szerintem felesleges ki tudja honnan előkerültet telepíteni, pláne hogy még a mérete sem egyezik a hivatalossal. Az OH érettségi listája is ezt linkeli. Jobb a békesség alapon mindenből azokat a verziókat telepíteni amik a 2018-ban tartott érettségi követelmények között szerepel. Érdemes a támadási felületeket minimalizálni, hallottam már olyanról, hogy az "eszes" diáknak azért annyi esze volt, hogy ha már az érettségit nem sikerült összehoznia, de beadta az óvást mert nem azok a verziók voltak fent mint az Oktatási Hivatal érettségi listáján. Nekem biztos nem hiányzik a hercehurca, még ha nem is adnak neki igazat, de semmibe nem kerül hogy a listán levőket telepítsem a gépekre.

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2018tavaszi_vizsgaidoszak/informatika_szoftverek2018

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2018tavaszi_vizsgaidoszak/infoism_szoftverek2018

Jut eszembe, az office 2007 SP3 x64 csomag nem azért létezik, mert van 64 bites office 2007 kliens. Az a 64 bites szerver komponensekhez készült, windows server x64-en lehet telepíteni ahogy a letöltési oldalán is fent van:

 Támogatott operációs rendszer
Windows Server 2003; Windows Server 2008

        A frissítés a következő termékhez készült:
            Microsoft Office SharePoint Server 2007

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/2526299/description-of-the-2007-office-servers-sp3-and-of-the-2007-office-serv