Nincs hatása, ezt megcsináltam GPO-ban.
Köszi a tippet!

2018. 03. 11. 17:32 keltezéssel, József Venczel írta:
Most böngészem a csoportházirendet és találtam egy ilyet:

A Windows Update Energiagazdálkodás engedélyezése a rendszer automatikusan ébresztéséhez és az ütemezett frissítések telepítéséhez

Ez nem okozhatja a gépek automatikus indítását? Mondjuk nálam nincs konfigurálva és nem indulnak maguktól a gépek.

2018. március 11. 17:22 Sándor Fehér írta, <fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu <mailto:fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>>:

    >Annyi hátulütője van, hogy végig kell a gépeket járnom és a frissítéseket
intézni, hogy mire a
    kollégák-gyerekek megjönnek, már fent legyen minden.
    Ezt egy italc+wol párossal megtudod kerülni.
    wol-al bekapcsolod a gépeket és az italc-on keresztül pedig
    elindítgatod a frissítéseket.
    A székedből nem kell felkelni :)

    2018. 03. 11. 17:18 keltezéssel, nagy.mat...@gmail.com