Próbáld meg kikapcsolni a "Gyors rendszerindítás"-t! Az "Energiagazdálkodási lehetőségek"-ben a "A főkapcsoló fukkciójának megadásá"-nál van. Nálunk segített. Bár az is igaz, hogy időnként néhány gépnél visszaáll bekapcsolt állapotba, de még nem jöttem rá, mitől.

Frissítések után szokott visszakapcsolódni.Én a hibernálást is kikapcsolom, akkor tovább bírja. Rendszergazda parancssorban "powercfg -h off" paranccsal.

GPO-val is ki lehet küldeni. Direkt opció nincs rá (csak a bekapcsolást lehet forszírozni, tiltás opció nincs!), registry bejegyzés kiküldésével megoldható.
https://community.spiceworks.com/topic/1772529-gpo-for-turning-off-fast-startup