Én úgy tudom KMS-en aktiválódnak, csak még nincsenek aktiválva a kiküldött
felhasználói fiókok. Nekem a felhasználói fiók és a jelszó beírása után
kiírta, hogy vagy a jelszó vagy a felhasználói név nem helyes. Elfelejtett
jelszónál kiírta, hogy ez a felhasználói név nem létezik. Már megint túl
gyorsan dolgoztak, mert hamarabb megkaptuk a felhasználói nevet, minthogy
aktiválták volna a fiókot.

Feri