Sziasztok!

Volt 2 db Win2012R2 szerverünk. Az egyiken frissítéseket telepítettem, és balga
módon ott hagytam az indítás után.
Jött egy áramszünet, és a szünetmentesünk sem bírta már etetni a szervert,
leállt. Utána többet nem indult el, csak a Win logó jött be, meg a körbe-körbe
járó golyók...végtelen ciklusban.
egy napig küzdöttünk vele, nem tudtuk visszaállítani.
Mivel fontos anyagok voltak a szerveren, nekiálltam újratelepíteni, most már a
2016-os verzióval.
Szerver fut, tartományvezérlővé előléptettem, AD-t átvette, DNS, DHCP,
nyomtatókiszolgáló megy rendesen.
Már csak a WSUS-t kellene visszatennem, de folyton megáll azzal a hibával, hogy
"A szolgáltatás (MSSQL$MICROSOFT##WID) nem indítható el a következő
számítógépen: ".". ---> System.ComponentModel.Win32Exception: A szolgáltatás
bejelentkezési hiba miatt nem indult el"
Utána nyomoztam,
(https://support.microsoft.com/en-us/help/2832204/mssql-microsoft-wid-service-was-unable-to-log-on-as-nt-service-mssql-m),
 hogy a hiba oka az, hogy az MSSQL$MICROSOFT##WID nem tud szolgáltatásként
bejelentkezni.
A cikk írja, hogy adjak neki jogot rá. A helyi házirendkezelőben (SecPol.msc)
nem tudom ezt megtenni, mert az le van lakatolva (gondolom, azért, mert a
tartományi házirend felülírja), A tartományi házirendben meg nem találok ilyen
beállítást.

Tud valaki segíteni, hogy a bánatba tudnék ennek a szolgáltatásnak ilyen jogot
állítani?

Kösz!

Bagó István
Pálffy Miklós Kereskedelmi Középiskola