+1 érdekesség a jelszóváltoztatásnál átírtuk (8karakter kis-nagy betű szám,
spec karakter) előtte wifin csatlakoztattuk a notit (közhálós vonal sulix
proxy mögött) majd nem engedett tovább, ezután direkt közhálós vonalra
dugva gond nélkül ment minden. De ez csak 1-2 gépen jelentkezett, nem
találtam rá magyarázatot. (arra gondoltam, hogy elég sok gép lépett be
egyidejűleg és lehet épp elfoglalt volt a kiszolgáló, lehetséges ez?) Wifi
jel nem volt gyenge, bár kb 10 noti lógott fent

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*