Felhő alapú tárhelyet nem? Én beléptem az MS fiókba még laptop nélkül, 1 TB
Onedrive van vele.

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Tuesday, March 20, 2018 8:10 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Azure csatlakozás

ezzel mi is találkoztunk, nálunk hamarabb adták ki a gépeket mint megjöttek a
címek, kollégák többsége belépett helyi fiókkal, majd utána csatlakoztunk a
megadott adatokkal azúrba. még egy xml-t is lehet exportálni, hogy milyen
adatokat küld a gépről. Bár egyelőre nem értem mi célja ennek, mert felhő alapú
tárhelyet nem kaptunk, lehet csak a gépek használatát tudják mérni, ki mettől
meddig stb

2018. március 15. 13:41 Tiba Csaba írta, <tibacs...@gmail.com