Update:

Kiderült a hibaüzenet: "A Microsoft Office nem találja az alkalmazás
licencét. A licenc kijavítása nem sikerült, vagy a javítást megszakították.
A Microsoft Office most leáll."

Az Office aktivált állapotban van!
Barátunk nekem nem segít! És ráadásul ezek szerint felesleges volt az
uninstall, pláne, hogy nem megy vissza.