Sziasztok!

Szerintem azért nem engedélyezik új gépek beszerzését, mert lesz rá
projekt, amiben cserélik az irodai gépeket is. Legalább is remélem, mert
nálunk 10 éves gépek vannak ott és már több mint 20-nak zúg a
tápventilátora. Az elmúlt két hétben 2 gépnek füstölt el a tápja, ebből az
egyiknek az alaplapja is kinyiffant. Kész csoda, hogy a proci és a memória
túlélte. Elkezdtem a winchik állapotának is a felmérését, eddig 4-ből 2-tőn
voltak hibás, áthelyezett szektorok. Biztató.

Attila kérdésére a válasz: megveszed alkatrészenként és összerakod :D
(bocs, tudom, nem vicces...)

Üdv,
Venczel József