https://support.microsoft.com/hu-hu/help/2696547/how-to-detect-enable-and-disable-smbv1-smbv2-and-smbv3-in-windows-and

Ez az oldal segítségedre lesz!

2018. 03. 27. 15:48 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
>Elvileg van egy másik szerver BDC-ként, de még sose kellett, mi van, ha elszáll az egész AD?
Ezt én nem tenném a helyedben. Az AD törlődik ekkor.
Ha vm ez a gép, akkor mentsd előtte, ha nem akkor inkább ne.

smbv1 visszakapcsolását próbáld meg, ezt pedig gpo-val szét tudod küldeni.
Szerintem az lesz a gond, hogy letiltotta a win valamelyik frissítése.

Üdv!

2018. 03. 27. 15:38 keltezéssel, Takacs Tibor írta:
Szia!
Régebben volt itt egy hasonló leírás a problémára. Ott a kiléptetés - visszaléptetés
megoldotta a gondot.
Mintha valamelyik frissítés volt akkor a ludas.
Mármint léptessem ki a szervert a domain-ből és léptessem vissza?
Elvileg van egy másik szerver BDC-ként, de még sose kellett, mi van, ha elszáll az egész
AD?

Köszi, üdv:
                        TT