Hello!

> Meg szeretném osztani veletek ebbéli élményeimet.

Én is megosztok egyet. Jó pár évvel ezelőtt a gyatra sulinet mellé
beköttettünk egy UPC-s netet, tehát két vonalunk volt. Pár évre rá akkor
még KLIK-es iskolaként a telefon problémái miatt a tanker beköttetett a
meglévő két net elérés mellé egy harmadik UPC-s vonalat, amin a telefonok
lógtak és net is volt rajta, tehát 3 db egymástól független net elérésünk
lett.
Ma megjelentek a UPC szakemberei, akik megint bekötöttek egy, a másik
háromtól független UPC-s kábelmodemet.
Kérdeztem, hogy nem a meglévő sulinetes helyett kellett volna betenni?
"Nem, nem... Ez valami DIOP-os vagy GIOP-os vagy TIOP-os (nem tudták
megmondani) program."
Oszt mekkora a sávszélesség? - kérdeztem ostobán. "Hát azt nem tudják".
Van 4 db UPC-s vonalunk.

--

Üdv:
Boldog Ferenc