From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> on
behalf of József Venczel <venczel...@gmail.com>
Sent: Tuesday, April 3, 2018 6:17 PM
To: Techinfo
Subject: Re: [Techinfo] Hibás gép eljárásrendje efop324

Nem tudom, de errefelé elég jól működnek a dolgok (csak el ne kiabáljam). Az
informatikai referensünk mindig válaszol, legkésőbb 24 órán belül és eddig még
mindig képben volt. A szervizelés is gyorsan megy. Bejelentés után kb. egy hét
alatt (+/- 1 nap) elintéződik. Tábla esetén jöttek, láttak, javítottak, gép
esetén meg futár vitte-hozta. Persze eddig csak három ilyen alkalom volt, de
magam részéről elégedett vagyok.

2018. április 3. 14:21 Zsolt Farkas írta,