Sziasztok!

Nem pont mentéssel kapcsolatos a kérdésem. Szóval minden Kolléga kapott ***@
edumail.hu email címet. Ezzel az email címmel valahová be kell regisztrálni
a felhasználót? Pl.: "Hozzáférés a munkahelyi vagy iskolai rendszerhaz"
résznél kell ezt az email címet használni (Munkahely vagy iskolai fiók
beállítása)? Vagy ide a saját email címükkel regisztráljam be őket?
Erről nem esett szó a leírásban...
Előre köszönöm a segítséget.

Üdv.